Entertainment

Nikmati Khasiat Madu Tanpa Ragu Dengan Madu Kelulut Arnia, 100% Asli & Tulen!


Madu memang terkenal sebagai sumber makanan tenaga yang penting sejak dari zaman dahulu lagi. Bukan hanya sebagai pemanis dan perasa, madu juga turut dikatakan mampu menyembuh penyakit dan digunakan secara meluas sebagai makanan alternatif untuk kesihatan.

Memang tinggi betul khasiat madu ni. Haa..bercakap pasal madu, madu kelulut dikatakan lebih tinggi khasiatnya jika dibandingkan dengan madu lebah biasa tau. Tapi kena pastikan ianya madu kelulut yang asli lah, barulah korang dapat nikmati khasiat dan kebaikannya.

Nak tahu antara jenama yang menjadi pilihan admin dan ramai orang? Jom min kongsikan!

Madu Kelulut Arnia, 100% asli, kaya dengan antioksidan, vitamin & mineral!

Untuk pengetahuan korang, madu kelulut ni penuh dengan khasiat semula jadi serta mempunyai ciri antimikrob dan antioksidan yang boleh membantu untuk menguatkan sistem imun badan, meningkatkan dan mengekalkan tenaga, melegakan batuk dan sakit tekak, membantu pencernaan dan kesihatan usus.

Malah, ada pelbagai kajian saintifik yang telah dibuat untuk membuktikan khasiatnya.

Sekarang ni nak cari madu kelulut yang betul-betul unique memang susah. Kena hati-hati sebab madu kelulut tiruan dah banyak dijual di pasaran. Bukan hanya tiruan, malah ada juga madu kelulut import yang dicampur dengan arak. Biar betul?

Tapi jangan risau, Madu Kelulut Arnia bukan saja menjanjikan keaslian madunya tetapi mereka juga memastikan normal kualiti produk mereka dalam keadaan yang tip prime. Yang penting ianya halal dan diiktiraf oleh JAKIM!

Bukan itu saja, malah Madu Kelulut Arnia keluaran Pharmaniaga Naturals ni dihasilkan di ladang terpilih dan dipastikan tulen tanpa sebarang campuran. Lebah kelulutnya juga bebas berkeliaran dan mengumpul nektar pada persekitaran semula jadi mereka. Selepas dituai, madu kelulut disimpan pada suhu di bawah 25°C untuk mengekalkan kesegarannya.

Teksturnya pun lebih likat dan kurang masam berbanding madu kelulut yang lain. Mesti korang dah boleh bayangkan kelazatan Madu Kelulut Arnia ni kan. Yummy!

Apa keistimewaan Madu Kelulut Arnia ni dan apa yang membuatkan ia lain dengan madu kelulut yang ada di pasaran tu? Haa..inilah jawapannya!

  1. Mengandungi Trehalulose iaitu gula semulajadi rendah glisemik index yang dapat memperlahankan kenaikan gula dalam darah serta diiktiraf HALAL oleh JAKIM
  2. Kandungan air dalam ARNIA tidak melebihi 22% kerana melalui course of penyejatan selaras dengan MS 2683 Malaysian Commonplace
  3. Dibuat mengikut  Spesifikasi Madu Kelulut (Lebah tanpa sengat) Malaysian Commonplace MS 2683
  4. Mendapat pensijilan GMP (Good Manufacturing Practices)

Amalkan madu tanpa ragu dengan Madu Kelulut Arnia hari ini juga!

Jadi, apa korang tunggu lagi tu, jomlah beli Arnia Madu Kelulut buat mak ayah, kawan-kawan, anak-anak dan seisi keluarga. Tambah-tambah pula dalam bulan Ramadan ni, korang boleh amalkan Arnia setiap kali bersahur dan berbuka. Mesti kekal bertenaga dan bersemangat sepanjang hari!

Berminat untuk mendapatkan Madu Kelulut Arnia? Korang boleh dapatkannya di sini. 

Untuk maklumat lanjut, layari laman internet atau Fb dan Instagram mereka.





Supply hyperlink

Leave a Reply

Your email address will not be published.

close