Entertainment

Suami Curang Dengan Janda Ketika Isteri Sarat Hamil, Wanita Baru Bersalin Tuntut Semua Harta


 

Setiap pasangan suami isteri pasti mengimpikan perhubungan yang kekal dan bahagia hingga selama-lamanya. Namun terdapat pelbagai ujian dan asam garam dalam rumah tangga yang harus ditempuhi mereka.

Begitu juga dengan nasib yang dilalui wanita ini apabila terpaksa menerima kenyataan bahawa suami tercinta sudah berpaling tadah terhadapnya.

Suami curang dengan ‘caddy’

Pengalaman menyedihkan itu diceritakan oleh seorang wanita yang dikenali dengan nama Melaini Putri. Menurut wanita ini, suaminya telah bermain kayu tiga dibelakangnya sejak dari tahun 2020 lagi tetapi baru tahun ini segala-galanya terbongkar. Lebih menyedihkan perbuatan tersebut dilakukan si suami ketika si isteri sedang sarat hamil.

Disaat kita diberikan anugerah yang terindah tapi kau berselingkuh dibelakangku. Yang paling tak dapat aku terima disaat aku sedang berjuang untuk melahirkan anak kita. Kamu masih boleh berehat dengan selingkuhmu.

Difahamkan, lelaki bekenaan dipercayai menjalin hubungan dengan seorang janda yang bekerja sebagai caddy golf. Tambah Melaini lagi, dia tidak sangka suaminya tergamak berbuat demikian sedangkan lelaki itu lahir dari sebuah keluarga yang cukup terhormat.

Walau bagaimanapun, Melaini sama sekali tidak cepat melatah sebaliknya dia membuat satu perjanjian bersama si suami. Dalam perjanjian tersebut, sekiranya si suami mengulangi kesilapan yang sama, segala harta dan aset di atas namanya secara automatik akan diserahkan kepada satu-satunya cahaya mata mereka. Tambahnya, jika hal itu berlaku, si suami perlu ‘membawa diri’ dengan sehelai sepinggang.

Sumber: Melaini Putri



Supply hyperlink

Leave a Reply

Your email address will not be published.

close